Pünkösdi jó napot!

2010.05.24. 13:38

Mára egy ingyen játékot akartam volna feltölteni, de nem lehet feltölteni a videót.

Ezért kárpótlásul a Frets on Fire játékot fogom mutatni hogy mások mien profin csinálják az ilyeneket. Én is csináltam ilyet meg a haverokkal csak éppen ezt nem tudtam feltölteni 3 videót nem tudtam feltölteni szerencsétlenségemre. Nos a videók:

Rammstein-Amerika

Kicsit nehezeb:

Dragon Force - Through the Fire and Flames

 Ha valaki kérdezi miért így néz ki a Frets on Fire csak annyi a válaszom: nem tom hogyan kell meg változtatni a stíluson

Bocsánatott kérek azoktól akiknek meg ígértem, hogy felteszem a videójukat.

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenletolthetojatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr892027523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása