Wolf Quest

2010.03.18. 20:59

Végül rá vettem magam hogy Movie Makerrel meg csináljam ezt a videót. Egy videóba begyömöszőltem az egészet mert nem fért ki mert akkor 2 videó lett volna és az macerásabb. Új intró is van csak annyi a baj hogy szorított az idő és csak úgy össze dobtam, nem ez fog maradni a sorozatban de lehet hogy még a követkeézőben még benne lesz.

Itt letölthetitek a játékot. De sok ezer rajongói blog van ahol én is felvilágosodtam:

ezen az oldalon

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenletolthetojatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr291850795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása