:::Rossz Pc Juniorok Oscar:::

2010.03.26. 20:10

Jelentkeztem a Rossz Pc Juniorok Oscar-ra. A Last Dance videómat küldtem el a 4 videóm közül. Sok sikert kívánok magamnak és ti is izguljatok értem.

Indokóljam meg hogy miért jelentkeztem erre?
1: Ki akartam próbálni magam, hogy milyennek tartják a videóimat.
2: Már régóta akartam volna indulni egy versenyre.

Ennyi indokom van rá.
Ha ide néznek a Rossz Pc Juniorok Oscar zsűrie akkor külön köszönetett Borsesz-nak aki meg írta a kritikát a videómról (+ megfogadom a tanácsát) és külön köszönet hogy megnéztétek a blogomat.
 

Remélem valamelyik Oscárt megkapom de az se baj ha nem. Mert fő a rész vétel.

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenletolthetojatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr291871473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása